Antypolska gazeta, regularnie atakująca Kościół i Chrześcijan. Ostracyzm społeczny i gwałtowny spadek sprzedaży. Co dalej? Dalej mamy wyzbycie się ostatnich hamulców moralnych i etycznych.

Michnik i jego wyznawcy są od dawna niepocieszeni. Władzę w kraju przejęła partia, która ukróciła zamawianie egzemplarzy „Wyborczej” za państwowe pieniądze. A kiedy nie ma przymusu, to sprzedaż leci na łeb na szyję. Niewielu jest ludzi, kupujących tę gadzinówkę z własnej woli.

W takim wypadku uznano, że nienawiść do Kościoła to jedno, ale puste sakiewki to drugie. I aby zwiększyć zyski, postanowiono zanęcić… papieżem.

W sobotę z „Wyborczą” wyjątkowy numizmat z mosiądzu. Pamiątka pierwszej wizyty papieża Franciszka w Polsce! Cena numizmatu i „Wyborczej” – 14,99 zł – tak administratorzy profilu gazety na Facebooku reklamują najnowsze wydanie dziennika.

W ten oto sposób, Michnik w praktyce pokazuje, na czym polega zasada: Panu Bogu świeczkę i diabłu ogarek.