uezsrrO Unii należy pisać jak o zmarłym – dobrze lub wcale. Przekonała się o tym uczennica klasy piątej, której sprawdzian został oceniony na jedynkę, ponieważ ośmieliła się napisać negatywnie o „dobrodziejstwach” integracji Polski z Unią Europejską.

Nauczycielka klasy V „c” postawiła uczniom zadanie, które miało sprawdzić poziom ich euroentuzjazmu. Zostało postawione tendencyjne pytanie: „Wymień trzy korzyści, jakie przyniosło Polsce i Polakom przystąpienie do Unii Europejskiej.” Można by równie dobrze napisać „„Jaki jest Twój największy bohater i dlaczego Józef Stalin?” Jedna z uczennic jednak postanowiła samodzielnie myśleć i odpowiedzieć wbrew indoktrynacji.

Najpierw nam dają a potem dwa razy tyle zabierają i tylko oszukują naszych rolników. Przez Unię Europejską nasi rolnicy muszą wyrzucać produkty, bo Unia sprowadza inne i gorsz. Przez Unię mamy multikulti, bo otworzyli granice i islamiści nas zabijają, narzucając nam swoją wiarę. Unia niszczy Polskę, bo ją rozkrada i zabiera nam suwerenności i jeśli nie otworzymy oczu, to Polska zniknie. Unia ogłupia ludzi twierdząc, że ślimak to ryba i podobnymi bzdurami, a my się sprzedajemy, bo rządzą nami barany. Jeśli szybko Polacy nie otworzą oczu, to Unia zniszczy nasz Kraj.

— zakończyła swoją kartkówkę 12 letnia Julka.

Za niedocenienie zalet przynależności Polski do Unii Europejskiej należy się w polskiej szkole ocenia niedostateczna i to z wykrzyknikiem! Całą złożoną wypowiedź Julii nauczycielka podsumowała jednym zdaniem: Praca nie na temat!.

Rodzicom należy pogratulować córki.

 

foto: Facebook
foto: Facebook

 

na podst.: wpolityce.pl / Facebook