Portal Newsweek.pl przegrał sprawę w sądzie i teraz redakcja będzie zmuszona do zamieszczenia sprostowania w związku z błędami historycznymi w jednym z tekstów.

Paula Szewczyk w jednym z tekstów zamieszczonych na Newsweek.pl napisała, że w Polsce po II wojnie światowej istniały obozy koncentracyjne założone przez Polaków. Wobec tak rażących oszczerstw postanowiono interweniować. Reduta Dobrego Imienia domagała się sprostowania kłamliwych informacji. Portal Newsweek.pl odmówił opublikowania sprostowania, więc “Reduta” skierowała sprawę do sądu.

Sąd uznał, że informacje zawarte w tekście nie są prawdziwe. Funkcjonujące w Polsce po II wojnie światowej obozy były zakładane przez rosyjskich komunistów. Teraz portal Newsweek.pl ma sprostować swoje antypolskie brednie.

Sąd podzielił naszą argumentację w całości, uznając, że w zasadzie każdy Polak ma prawo wnosić o sprostowanie informacji nieprawdziwych o polskich obozach koncentracyjnych po 1945 r. Dobrze, że udało nam się przekonać sąd, że jeśli każdy Polak nie będzie mógł prostować kłamstw o Polsce, to gazety w Polsce, a tym bardziej na świecie, będą mogły podawać każdą nieprawdę i nikt nie będzie mógł oponować – powiedziała mecenas Monika Brzozowska-Pasieka.

1 KOMENTARZ

  1. takim samym antypolskim portalem jest http://www.mypolacy.de , administratorzy blokuja konta niewygodnych uzytkownikow, jednoczesnie pozwalajac na oszukance ogloszenia o bitcoinach , zdjecia pornograficzne , obrazanie , oczernianie i manipulacje informacjami o Polsce , obrazania glowy panstwa polskiego oraz politykow. Serwis jednoczesnie uniemozliwia dostep do swoejgo konta na ktorym sa np dane lokujac bezprawnie , wbrew wlasnemu regulaminowi do swojego konta. Pozwalaja natomniast bezkarnie hejterom obrazac Polske!!!

    0

    0

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.