Kilka miesięcy temu bardzo głośno zrobiło się na temat kontrowersyjnej reklamy Durex. Firma wypuściła reklamę w której można było zauważyć parę homoseksualistów Dawida i Jakuba. Mężczyźni wystąpili w nagraniu tylko przez moment, jednak to wystarczyło by TVP odmówiło emitowania reklamy na swojej stacji. Decyzja ta została poparta przez szerokie grono obywateli. Dziś okazuje się, że firma produkująca między innymi prezerwatywy poszła o krok dalej. W sieci pojawił się cały, niemal 5 minutowy film o parze mężczyzn.

[reklama_pozioma]

TVP odmówiło emisji reklamy – Durex walczy dalej

Na początku czerwca stacja Telewizji Polskiej poinformowała o odmowie emisji reklamy. Według stacji film łamał normy społeczne i zachęcał do homoseksualizmu. TVP jako stacja, która broni wartości rodzinnych zdecydowała się na stanowczy sprzeciw. Okazuje się jednak, że nie tylko pracownicy stacji uznali reklamę za nieodpowiednią – bardzo szybko w sieci pojawiły się nieprzychylne komentarze internautów. Wiele osób ma podobne zdanie na temat propagowania takich zachowań w telewizji, tym bardziej, że zdarza się iż widzą je dzieci.

Większość osób myślała, że ze względu na decyzję TVP oraz krytyczne komentarze Durex zdecyduje się wycofać reklamę, a przynajmniej bardziej uważać przy tworzeniu kolejnych. Nic bardziej mylnego. W ostatnich dniach pojawiła się nowa reklama popularnej firmy, która bezpośrednio nawiązuje do relacji Dawida i Jakuba. Według wielu osób jest bardzo kontrowersyjna i nieodpowiednia.

Piękna reklama miłości czy usilne idealizowanie homoseksualizmu?

W nowej reklamie Durex widzimy Dawida i Jakuba, którzy opowiadają historię swojej miłości. Oprócz tego zwierzają się również widzom ze swoich przeżyć łóżkowych oraz popierają stosowanie prezerwatyw. Przez większą część nagrania możemy widzieć jak mężczyźni całują się i przytulają. Prawdopodobnie nagranie nie wzbudziłoby aż takiej sensacji, gdyby nie fakt pokazywania ich ciągłego kontaktu fizycznego.

Według widzów Durex specjalnie przygotował reklamę w ten sposób, aby „dokopać” TVP za ich zachowanie względem poprzedniej reklamy. Gdy wszyscy spodziewali się, że temat zostanie zamieciony pod dywan okazuje się, że firma nie chowa głowy w piasek. Wręcz przeciwnie, osoby tworzące reklamę stworzyły ją w sposób bardzo kontrowersyjny.

Internauci są w tej kwestii mocno podzieleni. Część osób uważa, że taka miłość jest piękna i powinno mówić się o niej głośno. Jednak wielu internautów ma podobne zdanie do tego prezentowanego przez TVP. Według nich niektóre rzeczy nie powinny być pokazywane publicznie, niezależnie od tego czy dotyczy to homoseksualistów czy heteroseksualistów.

Sprawdź koniecznie: