Wielokrotnie informowaliśmy o kłopotach „Gazety Wyborczej”. Kolejne ruchy osób zarządzających dziennikiem są przejawem coraz większej frustracji.

Regularnie pisaliśmy o stopniowym spadku sprzedaży „Gazety Wyborczej”. Kilka dni temu pojawiła się również informacja, że wydawca dziennika – „Agora” likwiduje bezpłatny dziennik „metrocafe.pl”, a w niedługim czasie pracę tam ma stracić nawet 135 osób.

Wydawnictwo podjęło więc decyzję o… podniesieniu ceny dziennika.

Od 17 października br. „Gazeta Wyborcza” będzie się ukazywać w nowej formule wydawniczej. Wtedy też nastąpi zmiana ceny poszczególnych wydań dziennika: w poniedziałki i piątki egzemplarz „GW” będzie kosztować 3,99 zł (ostatnio było to, odpowiednio, 2,90 zł i 3,40 zł), we wtorki, środy i czwartki – 2,99 zł (poprzednio: we wtorki i środy 2,90 zł, a w czwartki 3,40 zł), a wydanie weekendowe – 4,49 zł w Warszawie i 4,29 zł w pozostałych miastach (ostatnio było to 3,50 zł) – czytamy na łamach wirtualnemedia.pl.