common.wikimedia

Sytuacja na rynku dzienników jest coraz gorsza. Większość tytułów notuje spadki. Jest wśród nich również sztandarowy tytuł Agory – „Gazeta Wyborcza”.

Dziennik, któremu szefuje Adam Michnik w marcu bieżącego roku zanotował spadek w wysokości 20,84 procent w porównania do analogicznego okresu z roku ubiegłego. Jeśli chodzi o konkretne liczby, to w marcu 2014 sprzedaż „Gazety Wyborczej” wyniosła zaledwie 171 876 egzemplarzy. Zaledwie, bo były lata w których sprzedaż „Gazety Wyborczej” oscylowała wokół 500 000 egzemplarzy.

Ponad 20% spadek sprzedaży w porównaniu do roku ubiegłego, sytuuje „Wyborczą” na drugim miejscu niechlubnego rankingu. Większy spadek zanotowała jedynie „Gazeta Polska Codziennie” – ponad 27%.

na podstawie: wpolityce.pl