Trzeci kwartał bieżącego roku był kolejnym, kiedy spółka „Agora” ponosi straty.

Tylko w miesiącach lipcu, sierpniu i wrześniu wydawca m.in. „Gazety Wyborczej” odnotował 14 milionów złotych skonsolidowanej straty.

Na wyniki spółki wpływają zmniejszone przychody ze sprzedaży usług reklamowych, które spadły o 1,7 proc. i wyniosły 123,2 mln zł. „Agora” odnotowała również niższe wpływy w segmentach prasy i radia. Spada także wartość przychodów ze sprzedaży wydawnictw. Były one niższe o 8,3 proc. w porównaniu z tym samym okresem w 2015 r. Wpływ na to mają głównie niższe przychody ze sprzedaży publikacji „Wydawnictwa Agora” oraz spadki sprzedaży prasy.

W okresie od pierwszego do trzeciego kwartału 2016 r. w ujęciu jednostkowym strata netto wyniosła 33,15 mln zł wobec 1,44 mln zł straty odnotowanej rok wcześniej.