common.wikimedia

Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł w I instancji, że w opublikowanych w 2011 roku przez Gazetę Wyborczą artykułach doszło do naruszenia dóbr osobistych Lecha Poznań. Wydawca “Gazety” został zobowiązany do publikacji oświadczeń i przeprosin na łamach dziennika. 

Klub z Poznania złożył pozew za artykuły z kwietnia i maja 2011 roku, w których pojawiły się nieprawdziwe informacje na temat klubu. Domagał się m.in złożenia przez Agorę stosownch oświadczeń na łamach “Gazety Wyborczej”. Wydawca dziennika ma przyznać się w nich do publikowania nieprawdziwych oskarżeń pod adresem klubu oraz fałszywych informacji o jego funkcjonowaniu. Oświadczenia zawierać mają również przeprosiny.

Sąd Okręgowy przychylił się do wszystkich wniosków Lecha Poznań i nakazał wydawcy opublikowanie dwóch oświadczeń w terminie siedmiu i dziewięciu dni od uprawomocnienia się wyroku.

na podstawie: http://www.lechpoznan.pl/

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.