
Wysiłki Kampanii Przeciw Homofobii w promowaniu dewiacji wsparło Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Odbędzie się tam spotkanie z siostrą Jeannine Gramick, znaną m.in. z krytyki dokumentów Kościoła na temat homoseksualizmu.
Siostra Gramick od wielu lat promuje homoseksualizm w USA, organizatorzy jej spotkania w Polsce mówią o niej jako o „wspaniałej kobiecie”.
To nie wszystko. Tęczowe środowiska postanowiły przeprowadzić w czasie spotkania z siostrą akcję rozdawania „tęczowych” różańców. W programie spotkania jest m.in. budowanie mostów między osobami LGBT a katolikami oraz rozważania na temat: czy pontyfikat papieża Franciszka pozwoli na „otwarcie Kościoła na problemy mniejszości seksualnych”.
Jeannine Gramick wspólnie z ojcem Nugentem założyła „duszpasterstwo” mniejszości seksualnych. Jest bardzo ostro krytykowana przez watykańską Kongregację Nauki Wiary, ale nieszczególnie się tym przejęła i pomimo zakazu prowadzenia działalności na terenie diecezji waszyngtońskiej wciąż „naucza”.
Wiecie gdzie jest źródło (Chidusz MAGAZYN ŻYDOWSKI 28 lutego 2014 „Genderowe problemy” TYSON HERBERGER
Każdy Żyd bez żadnych wyjątków powinien być akceptowany w gminie żydowskiej. Seksualność, podobnie jak poglądy polityczne, sytuacja finansowa,wiek, czy zdrowie nie są tu kwestią dyskusyjną. Tora zabrania pewnych aktów homoseksualnych (Wajikra 18:22), ale jesteśmy również zobowiązani do nie oceniania negatywnie czynów innych ludzi. Mój nauczyciel, rabin Shlomo Riskin uważa, że mężczyźni i kobiety żyjący w związkach jednopłciowych powinni mieć możliwość adopcji, być akceptowanymi we wspólnotach bez wyłączenia ich spośród obrzędów religijnych, tak samo powinno się traktować ich dzieci. Ważnym jest, aby pamiętać, że Tora nigdy nie wypowiada się przeciwko homoseksualistom. Popiera związki heteroseksualne jako normę, stąd mówi, że dwóch mężczyzn nie powinno robić pewnych rzeczy (Wajikra 18:22). Pewne akty seksualne są zabronione. Zaś sama chęć dokonania takich aktów zabroniona nie jest. Ludzie nie ponoszą odpowiedzialności za pragnienia, które się w nich budzą. Warto też przypomnieć, że również heteroseksualny seks jest poddany pewnym regułom – także małżeństwa we własnych domach powinny stosować się w tej kwestii do nakazów Tory. Stosunki seksualne lesbijek nie są bezpośrednio omówione w Torze. Jednakże Midrasz (Sifra Aharej Mot 8:8-9) wyjaśnia, że Tora (Wajikra 18:3) zabrania pewnych lesbijskich aktów seksualnych. Warto również wspomnieć, że Tora jednoznacznie nie rozgranicza ludzi na heteroseksualnych bądź homoseksualnych, raczej skupia się na tym, co indywidualne osoby mogą uczynić. Kwestia, czy Tora uznaje samo pojęcie homoseksualizmu czy też nie – stanowi osobny temat. Niektórzy mówią, że oznacza to, że każdy jest w swej naturze biseksualny, inni zaś, że wszyscy jesteśmy heteroseksualni mając czasami pragnienie bycia z osobą tej samej płci, nie zaś płci przeciwnej. Być może społeczność Izraela 3500 lat temu, gdy otrzymała Torę na
Synaju, była zbudowana na nieco innym konstrukcie seksualności. Jakkolwiek by tego nie interpretować, Tora na pewno uznaje, że przynajmniej niektórzy ludzie mają czasami takie pragnienia. Większość rabinów z nurtu nowoczesnej ortodoksji widzi seksualność jako podstawowy element człowieczeństwa, są więc przekonani, że
jest niewłaściwym używanie terapii jako próby zmiany seksualności. Dodając, że homoseksualiści, którzy nie mają pociągu do innej płci, nie powinni zawierać związków małżeńskich z przedstawicielem płci przeciwnej. Ludzie są winni samym sobie, jak również swoim potencjalnym heteroseksualnym partnerom, by potwierdzać sobą pragnienia swoje i swoich partnerów, niż wchodzić w heteroseksualną relację udając/próbując być heteroseksualnym.
W pedalsko-zydowskim muzeum spotkanie z pedalska zakonnica? A co w tym dziwnego?