Nowoczesne systemy wystawiennicze to funkcjonalne urządzenia, które można dowolnie spersonalizować. Firmy zajmujące się produkcją materiałów reklamowych umożliwiają dopasowanie wyglądu, wymiarów oraz pozostałych parametrów do potrzeb każdego klienta. Tak samo sytuacja wygląda w przypadku rollupów reklamowych, które również można modyfikować według własnych oczekiwań.

Dostępne systemy wystawiennicze

Prezentacja przekazu reklamowego oraz informacji ważnych dla odbiorcy, musi być przeprowadzona w sposób ciekawy i zachęcający. Służą do tego systemy wystawiennicze, które wykorzystuje się podczas konferencji, targów branżowych czy spotkań biznesowych. Rollupy zyskują na coraz większej popularności, ze względu na mobilność, łatwą obsługę oraz wysokie walory estetyczne. Z powodzeniem zastępują one multimedialne urządzenia do prezentacji, gdyż stojak reklamowy jest równie efektowną metodą przekazu.

Jak zamówić rollup?

Wykonywaniem stojaków reklamowych zajmują się firmy specjalizujące się w produkcji materiałów promocyjnych. Wśród nich można wymienić między innymi przedsiębiorstwo OpenPrint.pl, które w swojej ofercie posiada systemy wystawiennicze o różnych parametrach. Rollupy można dopasować do potrzeb projektu, gdyż dostępne są w kilku wymiarach. Dzięki temu baner reklamowy wysuwający się z kasety będzie skonfigurowany tak, aby był czytelny dla odbiorcy i pozwalał w estetyczny sposób zaprezentować zawarte na nim informacje.

Jaki wymiar stojaka reklamowego będzie odpowiedni?

Do najtrudniejszych decyzji w wyborze rollupa należy wybór jego wymiarów. Tak naprawdę wszystko zależy od tego, w jakich miejscach i dla jak dużej grupy odbiorców, będzie wykorzystywany stojak reklamowy. Jeżeli chodzi o rollup, który ma służyć do prezentowania danych na zebraniach zarządu czy podczas spotkań biznesowych, wystarczy wariant 85×200 cm. Pozwoli to na czytelne zaprezentowanie informacji z bliskiej odległości. W przypadku, gdy planujesz wykorzystanie rollupa podczas konferencji na dużą skalę, zdecyduj się na wariant największy, czyli 120×200 cm.

Jak zaprojektować rollup?

Oprócz wyboru formatu banera reklamowego, ważny jest również układ graficzny i czytelność informacji. Projektując rollup, należy przede wszystkim zwrócić uwagę na to, aby zawierał tylko najważniejszy przekaz. Szczególnie jest to ważne w przypadku wykorzystania stojaka do celów typowo reklamowych, gdzie ważny jest dobór treści, oprawy graficznej oraz przekazu do grupy docelowej odbiorców. W przypadku rollupów wykorzystywanych w celach szkoleniowych i do prezentacji biznesowych, lepiej skupić się na czytelności przekazu, niż na oprawie graficznej ze zbyt nachalną kolorystyką.

Komu zlecić druk rollupów?

Nie tylko wymiar oraz projekt graficzny mają znaczenie, gdyż ważny jest również sposób wykonania rollupów. Lepiej postawić na sprawdzoną firmę, która specjalizuje się w produkcji systemów wystawienniczych i dysponuje odpowiednim sprzętem. Druk rollupów musi być przeprowadzony specjalną techniką nanoszenia grafiki, aby była ona trwała, odporna na uszkodzenia oraz nie bladła nawet po długim czasie użytkowania.

Jak korzystać z rollupów reklamowych?

Stojaki reklamowe to idealne rozwiązanie na wyjazdowe spotkania. Wyróżniają się niewielkim rozmiarem oraz łatwą obsługą, dzięki czemu stanowią mobilny system wystawienniczy odpowiedni dla każdej branży. Aby należycie spełnił swoją funkcję, warto dobrać jego parametry do grupy odbiorców oraz odległości, z jakiej będą prezentowane informacje.

 

 

 

Źródło: Artykuł partnerski