Walkę z nieprzychylnymi komentarzami wpływającymi na wizerunek przedsiębiorców rozpoczęła Klinika Reputacji. Już wkrótce z internetu zaczną znikać komentarze mogące zaszkodzić wizerunkowi danych firm.

Jak informuje „Puls Biznesu” Klinika Reputacji powstała w ubiegłym tygodniu a za cel wyznaczyła sobie walkę z „internetowymi hejterami” mogącymi zaszkodzić wizerunkowi uczciwej firmy. Klinika Reputacji chce usuwać wszystkie negatywne komentarze z for i portali internetowych.

Jak wynika z informacji „Pulsu Biznesu”, Klinika Reputacji, która powstała w ubiegłym tygodniu, za główny cel obrała sobie walkę z komentarzami i tzw. „internetowymi hejterami” mogącymi poważnie zaszkodzić wizerunkowi uczciwych firm. Aby temu przeciwdziałać Klinika Reputacji będzie usuwać negatywne komentarze na forach i portalach internetowych wpływające na wizerunek przedsiębiorców. Prezes Piotr Kłyk zapewnia, że chcą tylko ratować reputację przedsiębiorców bezpodstawnie szkalowanych.

Kontrola internetowych wpisów ma umożliwić rzeczową dyskusję, a przedstawiciele Kliniki Reputacji zapewniają, że uzasadniona krytyka będzie jak najbardziej dopuszczalna. Zasada działania będzie polegała na tym, iż w imieniu klienta, Klinika Reputacji będzie wysyłać wiadomość do administratora portalu w którym pojawiły się negatywne opinie w celu ich usunięcia, jeśli to nie poskutkuje, sprawa może trafić na drogę sądową.

Coraz więcej instytucji rządowych i pozarządowych chce kontrolować internet, to nie wróży nic dobrego…

Na podstawie: PAP, Puls Biznesu