Główny Inspektorat Transportu Drogowego wyda 4 mln PLN na kampanię promocyjną fotoradarów. Celem akcji jest… ocieplenie wizerunku fotoradarów wśród kierowców. – Część pieniędzy będzie pochodzić z unijnego dofinansowania.
Inspektorzy chcą pokazać poprzez tę promocję gdzie są montowane fotoradary, jak są montowane i jakie „pozytywne” efekty dają fotoradary uczestnikom ruchu drogowego. Oczywiście nie może zabraknąć statystyk, Inspekcja chce pokazać, ze o 8 % spadła liczba wypadków, a liczba zabitych na drogach o 13 %, wgląda na to, że jesteśmy zieloną wyspą. Kampania potrwa do października 2015 roku…
Inspektorzy już szukają agencji PR, które przygotują promocję. W planach są również spoty i audycje w radiu i telewizji, sponsorowane artykuły prasowe, pikniki, konferencje i budowa strony internetowej www.canard.gov.pl, to wszystko ma kosztować 4 mln zł – informuje „Dziennik Gazeta Prawna”