Sąd Najwyższy uznał, że materiał TVN-u sprzed kilku lat o domu opieki został wyreżyserowany. To kolejne kłamstwo stacji.

W październiku minionego roku Sąd Apelacyjny w Warszawie utrzymał wyrok pierwszej instancji nakazujący TVN-owi zapłacenie 50 tys. zł zadośćuczynienia i publikację przeprosin za naruszenie dóbr osobistych właścicielki domu opieki w dwóch reportażach „Uwagi” o tym ośrodku. Sprawą zajął się Sąd Najwyższy.

„Pamiętacie reportaż TVN, w którym pokazano dom opieki, gdzie starsi ludzie byli przykuwani do kaloryfera i leżeli na podłodze? Właśnie Sąd Najwyższy uznał, że materiał był wyreżyserowany. TVN będzie musiał przeprosić właścicielkę domu opieki” — napisał na jednym z portali społecznościowych dziennikarz Patryk Słowik.

Zdaniem Sądu Najwyższego autor materiału o rzekomych złych warunkach w ośrodku nie dochował staranności. Podkreślono, że pojawiła się olbrzymia dysproporcja między prawdą a tym, co następnie zostało wyemitowane i skomentowane, przedstawiając placówkę jako miejsce nieludzkiego traktowania starszych ludzi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.