Foto: PlatformaRP (Flickr.com / CC by SA 2.0)
foto: PlatformaRP (Flickr.com / CC by SA 2.0)

Marszałek Sejmu Radosław Sikorski odmówił odpowiedzi na pytania dziennikarzy w sprawie jego wcześniejszych wypowiedzi odnoszących się do propozycji rozbioru Ukrainy. Sikorski odpowiedział “na wyłączność” jedynie na pytania dziennikarzy “Gazety Wyborczej”, którzy następnie wywiad z nim zamieścili w płatnym serwisie strony wyborcza.pl. By żyło się lepiej “niezależnym” mediom.

Radosław Sikorski, powinien złożyć oświadczenie na konferencji prasowej, bądź na stronach sejmu, tak się jednak nie stało, gdyż obecna władza woli wspierać przychylne jej media, dzięki którym tkwi przy korycie.

Dzięki wywiadowi na “wyłączność” dla wyborcza.pl Wydawca portalu Agora S.A odniosła duże korzyści finansowe z zmożonego ruchu na stronie. Warto nadmienić, iż dostęp do materiałów zamieszczonych na portalu wyborcza.pl jest limitowany i po przekroczeniu miesięcznego limitu wymaga uiszczenia zapłaty 99 groszy za artykuł.

W przypadku Agory budzi to dodatkowe kontrowersje. Nie od dziś wiadomo, że jednym z głównych źródeł przychodów „Gazety Wyborczej” są reklamy i ogłoszenia zamieszczane przez organy administracji publicznej, spółki Skarbu Państwa i władze samorządów. Jednak notowania Agory od początku 2006 roku tkwią w trendzie spadkowym i od tego czasu spadły już o 89%.

na podst: bankier.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.