Program telewizyjny „Tomasz Lis na żywo” zanotował znaczny spadek oglądalności. Trzy pierwsze odcinki po wakacyjnej przerwie obejrzało o 300 tysięcy widzów mniej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Z badań przeprowadzonych przez Audience Measurement dla portalu wirtualnemedia.pl wynika, program Lisa pozwala TVP2 zanotować 16,3 proc. udziału w rynku. Mimo coraz słabszego wyniku, w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa jest nadal liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z wynikiem (16,15 proc), dalej jest Polsat (15,7 proc) i TVP1 (5 proc.)

Młodzi ludzie najwidoczniej mają dość nachalnej propagandy. W grupie wiekowej 16 – 49 lat,  program „Tomasz Lis na żywo” osiągnął (9,4 proc.) to najgorszy wynik, co oznacza że wyprzedza go Polsat (19,4 proc.) i TVN (18,6 proc.).

na podstawie: wirtualnemedia.pl
foto: creative commons