Telewizja Polska wystosowała pozwy w sprawie medialnych pomówień dotyczących festiwalu w Opolu.

„W związku z pojawiającymi się w prasie i uporczywie powtarzanymi w mediach informacjami, jakoby w TVP funkcjonowała cenzura artystów występujących w Festiwalu Opole 2017, TVP oświadcza, że takie twierdzenia są nieprawdziwe i naruszają dobre imię Spółki” – napisano w oświadczeniu Telewizji Polskiej.

„Nie godząc się z tymi zarzutami, które wciąż są bezkrytycznie powielanie, Telewizja Polska skierowała pozwy o ochronę dóbr osobistych przeciwko wydawnictwu Agora, Grupie Wirtualna Polska, Ringier Axel Springer Polska i Newsweek Polska” – czytamy.

„Należy podkreślić, że wiele z tych publikacji miało miejsce pomimo stanowiska TVP, a także nawet po wypowiedzi Pani Maryli Rodowicz, z których wynikało wprost, że TVP nie cenzuruje zaproszonych przez Nią artystów w tym m.in. Kayah. Publikacje, które nie tylko ignorowały stanowisko TVP, ale również wypowiedź Pani Maryli Rodowicz dodatkowo zaogniły sytuację wokół 54. KFPP w Opolu ze szkodą dla wydarzenia, artystów i widzów” – dodano.

3 KOMENTARZE

  1. I powinny zapaść bezprecedensowe wyroki-np kilkudziesięcio, kilkusetmilionowe kary…albo nawet więcej, byleby tę zarazę demokratycznie i sądownie wypieprzyć z Polski. Właściwie jestem za tym, żeby pogonić ich pałami, ale niech będzie grzeczniej

    9

    0

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.