Foto: Wikimedia Commons
Foto: Wikimedia Commons

Z okazji odbywającej się w San Francisco – największej w USA – parady równości, tamtejsze przedstawicielstwo sieci Burger King wprowadziło „tęczowe” Whoppery.

Tęczowy hamburger kosztuje tyle samo co normalna kanapka – 4,39 $ i ma taki sam smak. Jedyna „nowość” i „wyjątkowość” takiej homo kanapki, to tęczowe opakowanie i napis wewnątrz opakowania. Głosi on „W środku wszyscy jesteśmy tacy sami”. Dochód ze sprzedaży tych kanapek ma zostać przeznaczony dla biedniejszych homoseksualistów, którzy kończą College.

Wiceszef Burger Kinga, sprawę komentuje następująco: „Mam nadzieję, że gdy klienci zobaczą, co tu robimy, idea równości ich pochłonie”. Dodaje również, że jeśli akcja się przyjmie w Stanach, to zostanie włączona do swojej światowej kampanii marketingowej pod nazwą: „Be your way” (Bądź sobą).

Okazuje się jednak, że tolerancyjnych Amerykanów taki pomysł sieci fast foodów nie pochłonął. Na portalach społecznościowych oburzeni Amerykanie krytykują pomysłodawców, zapowiadają nawet bojkot restauracji Burger Kinga.

na podstawie:biztok.pl