Urzędnicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przyzwyczaili nas do tego, że żyją luksusowo. Piękne siedziby, zagraniczne wyjazdy. I to wszystko za pieniądze obywateli. Okazuje się, że potrzeby urzędników są o wiele wyższe.

common.wikimedia

Tym razem, warszawski oddział ZUSu, ogłosił przetarg na wynajem 2 limuzyn. Usługa ma trwać 4 lata a jej łączny koszt to około 550 tysięcy złotych. Na uwagę zasługują jednak kryteria, które przed potencjalnymi usługodawcami postawili urzędnicy.

Okazuje się bowiem, że idealna limuzyna powinna mieć co najmniej 4, 82 metra długości i 1, 80 metra szerokości (bez lusterek bocznych). Kolejne wytyczne są równie ciekawe. Limuzyny nie mogą być starsze niż z 2014 roku, tylna szyba ma mieć wyższy stopień przyciemniania i fabryczne rolety, obowiązkowe są automatycznie ściemniające lusterka boczne z opcją pamięci ustawienia. Fotele w limuzynach mają być skórzane lub półskórzane, skrzynia biegów wyłącznie automatyczna, wyposażenie ma obejmować światła Bi – kseonowe oraz silnik o mocy 165 KM.

Wszystko to w sytuacji, gdy w 2013 roku na wypłaty emerytur ZUSowi brakowało ponad 40 mld zł a składki płacone przez przedsiębiorców w ciągu ostatnich 4 lat wzrosły o 18 procent.

na podstawie: http://mambiznes.pl/