
Wśród widzów w przedziale wiekowym 16-49 lat wszystkie dzienniki telewizyjne tracą widzów. „Wiadomości” straciły 412 tys. widzów a „Fakty” 554 tys.
„Wiadomości” TVP1 w marcu 2015 roku stracił 9,68 proc. widzów, czyli 412 tys. porównując z analogicznym okresem ubiegłego roku. Natomiast „Fakty” TVN zanotowały spadek o 13,73 proc. to jest 554 tys. widzów.
„Wydarzenia” Polsatu straciły najwięcej na rynku medialnym – widownia spadła o 14,63 proc. W zeszłym miesiącu dziennik oglądało 2,64 mln widzów, a rok wcześniej – 3,15 mln. Zmalała również oglądalność plasującej się na piątej pozycji „Panoramy” TVP2. Jej wynik zmniejszył się bowiem o 7,40 proc. do 1,54 mln widzów.
Wzrost zanotował tylko „Teleexpress” TVP1 i zyskał jedynie 45 tys. osób do 3,78 mln oglądających. Jednakże w przedziale wiekowym widzów 16-49 lat w marcu 2015 roku wszystkie dzienniki odnotowały spadek oglądalności.
Badania przeprowadzone przez Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.