Sieci warsztatów są kojarzone w świecie entuzjastów motoryzacji z ponadnormatywnie zawyżonymi cenami, a także niekoniecznie równie wysokim standardem jakości usług. Tak rzeczywiście mogło być w czasach, kiedy konsument pozbawiony był możliwości sprawdzenia firmy przed zleceniem jej naprawy. Teraz, wyposażeni w potężne narzędzie, jakim jest Internet, możemy bez wysiłku zweryfikować zapewnienia specjalistów ze stanem faktycznym. Czas najwyższy odczarować jeden z mitów pokutujących wśród zmotoryzowanych! Jak to zatem jest z tymi warsztatami sieciowymi?

Obecność w Internecie kluczem

Nie każdy czuje się komfortowo w tak zwanych mediach społecznościowych. Jest to w pełni zrozumiałe, natomiast jeśli chodzi przedsiębiorstwa, tutaj nie ma zmiłuj się – aby osiągnąć sukces, choćby w najbliższej okolicy, firma musi istnieć w każdym miejscu, gdzie potencjalny klient może skierować wzrok. To oznacza nie tylko prowadzenie profili w mediach społecznościowych, ale także obecność na Mapach Google i w kilku katalogach branżowych.

Współczesny marketing stawia na jakość

Konsumenci są zmęczeni taniością, kiepskim wykonaniem i krótkowiecznością. Podmiot chcący przebić się przez powłokę utworzoną przez zastane już firmy, musi uwypuklić cechy najbardziej pożądane, czyli choćby jakość wykonywanych usług. Ogólna świadomość dojrzała już do tego, że jeśli chcemy zaoszczędzić, to w perspektywie długoterminowej powinniśmy sięgnąć po nieco droższe rozwiązania, zwracające się w pewności zamówionej usługi bądź przedmiotu, bez konieczności ponownego wydawania pieniędzy.

Przykład wzorcowy

Zajrzyjmy na stronę https://autoglass.pl/, czyli jednego z liderów wśród firm oferujących wyspecjalizowane naprawy oraz wymiany w branży samochodowej. To miejsce wypełnione konkretem, czyli możemy dowiedzieć się, jakie usługi oferuje firma i jak dokonuje ich wyceny. Widzimy też przedstawienie poszczególnych procesów, które wykonywane według ściśle określonego standardu zapewniają trwałość efektu. Kompletnie niezaznajomiony z branżą laik szczególnie doceni taką formę komunikacji, gdyż jest ona przejrzysta i rzeczowa zarazem. Trudno wyobrazić sobie podobny scenariusz w przypadku, gdy o firmie dowiadujemy się wyłącznie ze słownego polecenia lub krótkiej notki w kolumnie ogłoszeniowej gazety. Wydaje się zatem, że istnieją miejsca skupione w sieć, którym wciąż warto zaufać, bo są transparentne.

 

 

Źródło: Artykuł sponsorowany