Rusza społeczna akcja reklamowa zainicjowana przez Młodzież Wszechpolską „Kocham Polskę”. Jej celem jest promocja nowoczesnego patriotyzmu i przypomnienie bohaterskiego dorobku Armii Krajowej, która powstała 14 lutego 1942 roku.

Według organizatorów akcji, najważniejsza jest promocja świąt narodowych wśród młodzieży i przez młodzież, a formy i metody realizacji są różnorodne, gdyż są to wydarzenia lokalne organizowane przez młodych w całej Polsce. Młodzież Wszechpolska zachęca do licznego udziału w przedsięwzięciu.

„Kampania Społeczna ‘Kocham Polskę’ odbywa się w prawie 100 miastach Polski, gdzie nasi działacze rozdają plakaty lokalnej społeczności. Tego dnia ludzie skupiają się na komercyjnych Walentynkach, my natomiast przypominamy, że to rocznica utworzenia Armii Krajowej oraz promujemy miłość do ojczyzny, wyrażoną w codziennym działaniu. Kampania liczy sobie już kilkanaście lat, w tym czasie rozdaliśmy kilkadziesiąt tysięcy plakatów” – powiedział jeden z organizatorów akcji społecznej Mateusz Marzoch z Młodzieży Wszechpolskiej.

„W 2015 roku Platforma Obywatelska przeprowadziła akcję pod taką samą nazwą, to pokazuje jak bardzo byliśmy w stanie wpłynąć na społeczeństwo, że nawet PO skopiowała nasze hasła” – dodał.