uezsrrO Unii należy pisać jak o zmarłym – dobrze lub wcale. Przekonała się o tym uczennica klasy piątej, której sprawdzian został oceniony na jedynkę, ponieważ ośmieliła się napisać negatywnie o „dobrodziejstwach” integracji Polski z Unią Europejską.

Nauczycielka klasy V „c” postawiła uczniom zadanie, które miało sprawdzić poziom ich euroentuzjazmu. Zostało postawione tendencyjne pytanie: „Wymień trzy korzyści, jakie przyniosło Polsce i Polakom przystąpienie do Unii Europejskiej.” Można by równie dobrze napisać „„Jaki jest Twój największy bohater i dlaczego Józef Stalin?” Jedna z uczennic jednak postanowiła samodzielnie myśleć i odpowiedzieć wbrew indoktrynacji.

Najpierw nam dają a potem dwa razy tyle zabierają i tylko oszukują naszych rolników. Przez Unię Europejską nasi rolnicy muszą wyrzucać produkty, bo Unia sprowadza inne i gorsz. Przez Unię mamy multikulti, bo otworzyli granice i islamiści nas zabijają, narzucając nam swoją wiarę. Unia niszczy Polskę, bo ją rozkrada i zabiera nam suwerenności i jeśli nie otworzymy oczu, to Polska zniknie. Unia ogłupia ludzi twierdząc, że ślimak to ryba i podobnymi bzdurami, a my się sprzedajemy, bo rządzą nami barany. Jeśli szybko Polacy nie otworzą oczu, to Unia zniszczy nasz Kraj.

— zakończyła swoją kartkówkę 12 letnia Julka.

Za niedocenienie zalet przynależności Polski do Unii Europejskiej należy się w polskiej szkole ocenia niedostateczna i to z wykrzyknikiem! Całą złożoną wypowiedź Julii nauczycielka podsumowała jednym zdaniem: Praca nie na temat!.

Rodzicom należy pogratulować córki.

 

foto: Facebook
foto: Facebook

 

na podst.: wpolityce.pl / Facebook

23 KOMENTARZE

  1. Dla tych którzy twierdzą że nauczycielka ma rację polecam napisać pracę nt. „Wymień trzy zalety alkoholizmu.”. Idźcie się leczyć.

  2. Samodzielnie myśleć? Ładnie musiała się o Muzułmanach nasłuchać od rodziców. Nasuwanie takich podglądów dzieciom w takim wieku jest chore. Debilizm a nie patriotyzm. Dzieci trzeba uczyć miłości do kraju, a nie nienawiści do obcych.

    • Dzieci nasze sa przyszloscia narodu i nalezy je uczyc patriotyzmu a to ze napisala prawde o multikulti to bardzo madrze ,narzie mamy spokoj bo ciapade do nas nie lgna l popatrrzcie na zachod maja teraz w swoich krajach szambo multikulti i wnet na ulice beda sie bac wychodzic

      • Powtórzyła co mówili rodzice, nie ma w tym patriotyzmu. Jeżeli się nie zgadzała, mogła napisać „według podręcznika korzyści to: (…), ale ja się z tym nie zgadzam, bo: (…)

    • Stuknij sie w ten mozg, jesli go jeszce masz.Dobrze ze sie dziecko nasluchalu za wczasu a nie przekonalo sie w praktyce wierzac tym muzulmanskim bujdom.
      Ale jesli jestes tak oswiecona osoba, to moze mi napiszesz co takiego wnosi islam do Europy pozytywnego ?

    • Miłości do kraju? Proponuję jednak zacząć od nauki historii, i zobaczyć czym się to kończyło.
      Miłość do kraju, ale jakiego? Bo Polska w erze globalizmu i starć mocarstw nie ma szans na przetrwanie. Z tego powodu właśnie powstała UE, by móc konkurować z wielkimi blokami świata, i właśnie zamiast na małych kraikach powinniśmy się skupiać na dużej grupie jaką jest UE, bo wiadomo, że w grupie raźniej.

  3. Pragnę zauważyć, iż dziewczynka na początku swojej pracy napisała, że uważa, że z dołączenia Polski do UE nie wynikają żadne korzyści

  4. Taka prawda. Jestem w liceum i od początku zauważam, że jakakolwiek krytyka tego, co jest popularyzowane w mediach jest negatywnie przyjmowana. Często widać zakłopotanie, a może nawet z lekką dozą strachu w twarzach nauczycieli, gdy powie się coś mniej popularnego, a fakty mówą same za siebie. Nauczycielka z geografii ,choć w sumie nie tylko, nie raz apeluje do nas nie jako Polaków, czy po prostu uczniów liceum, lecz używa określenia „europejczycy”. Sytuacji jest mnóstwo i można by pisać w nieskończoność…

    Ta dziewczyna nie napisała pracy nie na temat, jak ktoś stwierdził. To jak jest postawione pytanie to czysty wyraz tego, że nie daje się uczniom na żadnym szczeblu edukacji swobodnie myśleć. O ileż lepiej by ono wyglądało, gdyby odwoływało się do osobistego stosunku tychże uczniów do Unii lub, gdyby pytanie tyczyło się nie tylko pozytywnych aspektów wejścia Polski do Unii.
    Dziewczynka przedstawiła sprawę jasno. Miała napisać, po prostu nie ma pozytywów?!
    Nie! Wyraziła swoje zdanie i obszernie je uargumentowała.

    • Takich głupot się nie da czytać.
      Pytanie było WYRAŹNIE postawione, i chodziło o wymienienie korzyści. To tak samo jakby napisać na pytanie dlaczego Kordian był romantycznym cierpiętnikiem, że był po prostu głupi i naiwny. Niby to Twoje zdanie, ale jest zupełnie nie na temat.
      Na miejscu nauczyciela postąpiłbym tak samo.

  5. Nie zauwazylem zmuszania do euroentuzjazmu.Dziecko faktycznie napisalo nie na temat.Jesli chcialo napisac o minusach moglo wyliczyc korzysci(bo jakies tam sa) i koszta ktore ponosi Polska z nimi zwiazane.

  6. Szkoła taka jaki ustrój. Za komuny nie wolno było pisać negatywnie o Rosji , partii i wielu innych związanych z ustrojem , teraz przeciw Unii , brakuje mi tylko sprawdzianu na myślenie. Czekam , aż zmądrzeją Anglicy i wystąpią z tej fasadowej organizacji.To hydra zjadająca własny ogon ( własne dzieci ) Im więcej przygłupich europosłów ,tym więcej idiotycznego prawa ( wiemy ,że w PO lsce europosłów brano z łapanki- im głupszy ,ty, lepszy) Temu dziecku jeśli to jego praca dałbym 6 z + głupiemu uczycielowi zakaz dożywotnio nauczania

  7. Podoba mi sie Patriotyzm ale praca jest nie na temat jedynka jest prawidlowa ocena. Podpis rodzica to przesada Czy szkola narzuca lubienie uni europejskiej trudno stwierdzic opierajac sie na tym przypadku ten artykul brzmi gorzej niz wypracowanie tej Uczennicy. Brawo Julia za odwage!!!

  8. A ta nauczycielka, to pewnie sama ledwo z klasy do klasy przechodziła, a że zwietrzyła łatwy sposób na ciepłą posadkę to i skończyła łatwe studia i pewnie nic nie potrafi poza zemstą na uczniu).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here