#urlopwkraju

Ze względu na pandemię koronawirusa zbliżające się wakacje będą zupełnie inne od tych, które znamy. Chociaż liczne kraje europejskie od lipca otworzą się na turystów z pewnością wielu ludzi zrezygnuje w tym roku z zagranicznych podróży. Ten czas może okazać się wspaniałą okazją do odkrycia Polski na nowo oraz wsparcia ogromnej gałęzi gospodarki, jaką jest turystyka. Jakie miejsca warto odwiedzić w Polsce? Dzięki kampanii społecznej #urlopwkraju możesz poznać uroki wszystkich szesnastu województw i wybrać idealne miejsce na swój tegoroczny wypoczynek w Polsce.

#urlopwkraju, czyli wakacje w czasach nowej rzeczywistości

Pomysł na kampanię społeczną zrodził się pod koniec marca, gdy nastąpiło zamrożenie wszelkich obiektów turystycznych. W rezultacie ich właściciele zaczęli otwarcie mówić o wielomilionowych stratach z tego powodu. Pomysłodawczynią tego przedsięwzięcia jest Wiola Pietrzak (prezes fundacji Razem mierzymy wyżej), która wraz ze swoją siostrą Kasią oraz specjalistką od marketingu Agnieszką Szmidt przygotowały je od zera w zaledwie dwa miesiące. Projekt ten ma zachęcić Polaków nie tylko do spędzenia tegorocznego urlopu w kraju, ale także ukazać jego niezwykłe bogactwo turystyczne.

„Kampania społeczna #urlopwkraju powstała z potrzeby serca i chwili. Chcemy pokazać Wam Polskę od morza, aż po Tatry w jej najpiękniejszej odsłonie. Zachęcić do odkrywania jej tajemnic, a w ten sposób wesprzeć branżę turystyczną w nowej rzeczywistości.” (źródło: Instagram urlopwkraju)

  • Blogerzy w podróży

    Jak wygląda kampania w praktyce? Do współpracy zaproszono szesnastu wpływowych blogerów z całej Polski, którzy drugiego czerwca wyruszyli na dwutygodniowe wakacje. Każdy z nich otrzymał losowo przydzielone województwo oraz szczegółowy plan jego zwiedzania. Blogerzy na swoich instagramowych profilach dodają relacje z podróży i na bieżąco pokazują obserwatorom miejsca, które zwiedzają. Również na koncie samej kampanii (urlopwkraju) każdego dnia pojawiają się podsumowania z poszczególnych województw.

    W akcji biorą udział:

    • smalltravellers (województwo zachodniopomorskie)
    • lifemanagerka (województwo pomorskie)
    • babie_lato (województwo kujawsko-pomorskie)
    • mamalife_pl (województwo warmińsko-mazurskie)
    • Lidia Piechota (województwo podlaskie)
    • home_on_the_hill (województwo wielkopolskie)
    • refreszing (województwo mazowieckie)
    • wewlasnymstylu (województwo lubuskie)
    • bo4go (województwo łódzkie)
    • rodzicewsieci (województwo świętokrzyskie)
    • gdziewpolscenaweekend (województwo lubelskie)
    • wszczytowejformie (województwo dolnośląskie)
    • kamperki (województwo opolskie)
    • networkmagazyn (województwo śląskie)
    • buuba_pl (województwo małopolskie)
    • mamagerka_pl (województwo podkarpackie)

    Ponadto ambasadorami kampanii zostali Marcin Mroczek, Witold Casetti oraz Jacek Pałkiewicz, którzy również wyruszyli w swoją dwutygodniową podróż po Polsce. Finałem akcji będzie wspólny weekend wszystkich uczestników, którzy będą mieli okazję wymienić się swoimi wrażeniami z wyjazdu. Dodatkowo każdy z blogerów stworzy własny ebook, który będzie kompedium wiedzy z ich podróży po danym województwie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here